قرارداد آتی در بورس کوینکس

ساخت وبلاگ

ماجراجویی و فلسفه تولید 02 و تأثیر آن بر داستان نویس (یا: "سریال ساخته شده با عشق بهترین درک با عشق است")

قضاوت در مورد یک سری بیش از حد با جزئیات تولید آن دشوار است ، اما ماجراجویی و کارکنان 02 در مورد بحث در مورد پیشینه و تولید بسیار باز بوده اند تا جایی که می توانیم آن را در بحث ها درگیر کنیم. در حقیقت ، ما تا حدی ، ما نسبت به یادداشت های تولیدی گفتیم که چیزهای زیادی را که به وضوح در این سریال به تصویر کشیده نشده یا بیان نشده اند ، اعتماد کرده ایم - من سهم عادلانه ای از زمان را صرف شکایت در مورد چگونگی ناامید کننده بودن ظریف کرده ام. این سریال - و بسیاری از تئوری های توطئه عجیب و غریب یا اسطوره های مربوط به تولید را مشاهده می کنید که در انواع جهات مختلف گردش می کنند. غیرقابل انکار ، این یک سریال است که با یک تن از افراد صحبت کرده است ، اما هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که در طی دو دهه گذشته افراد را به خطر انداخته است ، و وقتی از کسی می پرسید "چه چیزی در مورد این سریال خوب است؟" ، مردم برای گفتن آن تلاش می کنندکلمات شفاف ، اغلب فقط قادر به متوسل شدن به یک توضیحات بیش از حد مانند "توسعه شخصیت خوب است" (اما به هر حال شخصیت توسعه شخصیت چیست؟). بسیاری اوقات ، برخی از چیزهای کوچک که در ابتدا به نظر نمی رسد پیگیری کنند ، منجر به برخی از نظریه های بسیار وحشی و بسیار دور از طرف طرفداران می شوند ، وقتی که در واقع واقعیت واقعی اوضاع بسیار دنیوی تر است.

من فکر می کنم ، به طور کلی ، بهترین راه برای "درک" ماجراجویی و 02 این است که به سادگی داشتن ذهن باز در مورد همه چیز در رابطه با آن باشد. این چیزی است که من فقط می توانم بگویم زیرا ما در حال حاضر با توجه به شهادت تولید ، بیش از شواهد کافی داریم ، که این نوع سریالی است که با آن نوع فلسفه ساخته شده است - من از این واقعیت که در آنجا وجود دارد ، دور نمی شوماین دنیایی که به طرز مخرب ساخته شده است ، به معنای "یک" مخاطب یا استفاده از توضیحات نیمه پخته به عنوان راهی برای پوشاندن این واقعیت است که از طریق آن به خوبی فکر نشده است. اما در مورد ماجراجویی و 02 به طور خاص ، تقریباً هر آنچه را که در مورد آن شنیده ایم برعکس است ، و در عمل می توانم با تنظیم ذهنیت شخص ، خیلی بیشتر از این سریال خارج شود تا در مورد آنچه به نظر می رسد فکر کندبیرون و نه ، زیرا پس از داشتن ، زیبایی این سریال حتی در مکانهایی که به دنبال آن نیستید ، خود را باز می کند.

بیایید کمی در مورد فلسفه تولید در پشت ماجراجویی و 02 صحبت کنیم و اینکه چگونه سریالی را شکل داد که چنین تاثیری را بر روی بسیاری از بچه ها گذاشت ، و آنچه می توانیم از آن بیاموزیم!

دو چهره مهم برای دانستن اینکه چه زمانی صحبت از ماجراجویی می شود و 02 تولید ، تولید کننده آن ، Seki Hiromi (که در نهایت به تولید Tamers و Frontier نیز می رود ، همراه با نظارت بر مشاور در Kizuna) و مدیر آن ، Kakudou Hiroyuki است. بشرمن می گویم که هر دو این ارقام احتمالاً تأثیرگذارترین افراد در شکل دادن به این سریال هستند که ما آن را می شناسیم ، اما از طرق مختلف - کاکودو مسئول ساخت دنیای ماجراجویی و 02 و تنظیم استاندارد برای داشتن است. انواع مختلفی از جزئیات ساخت و ساز در جهان که در این سریال نشان داده نشده است ، در حالی که Seki کسی بود که به آنها فشار آورد تا پیشینه های خانوادگی و چیزهایی را که باید با یک کودک متوسط قابل اعتماد باشد ، شامل شود تا آنها بتوانند با مشکلات نشان داده شده همدلی کنندصفحه نمایش.

هر دوی آنها روش های مختلفی برای رفتن به آن داشتند ، که این همه بهتر است زیرا این امکان را برای داستان از هر دو طرف فراهم می کند ، اما موضوع مشترک بین این دو این بود که آنها می خواستند از این فرصت برای "نشان دادن بچه ها مهم استفاده کنند. چیزها ":

Kakudou نوع شخصی است که می گویم بسیار "سواد رسانه ای" است-او در کتاب ها بسیار خوب خوانده شده و در سینما کاملاً خوش ذوق است ، نه فقط ژاپنی بلکه در سطح بین المللی ، و همچنین با اینترنت توسط اینترنت بسیار هماهنگ استاستانداردهای یک کارگردان در سال 1999لیستی از همه چیزهایی که وی برای الهام بخشیدن به او در این سریال به او اعتبار داده است ، درج کنید و وی بعداً اظهار داشت که هدف وی انتقال همه "چیزهای جالب" برای بچه ها را دارد ، تا آنها نیز بتوانند آن را جالب بدانند. بنابراین به عبارت دیگر ، ماجراجویی و 02 اساساً نامه عشق او به همه چیز در رسانه ها بود که او به آن قدردانی می کرد.

Seki کسی بود که انسان را تحت فشار قرار داد تا در این سریال شرکت کند تا مخاطب بتواند با آنها همدردی کند ، و برای همه "ساخت دنیای واقعی" مانند پیشینه خانوادگی بچه ها. او همچنین از نظر عملکردی در مورد فرضیه پایه 02 به هیچ وجه مسئول است ، زیرا از داستان یک پسر جوان که نمرات را به دانشگاه می رساند کاملاً نگران شده است (تا جایی که این طرح 20 سال بعد در کیزونا دوباره ظاهر شد). می توان گفت که عناصر سنگین "درام انسانی" و تأکیدات پیش زمینه خانوادگی که به تامرها و مرزها ادامه می یابد ، احتمالاً او در حال انجام است ، و از نظر کیزونا ، وی همچنین مسئولیت این را داشت که به شخصه گفت و گو را برای حفظ شخصیت ها و آن ها بررسی کند. گفته شد که این مانند او دوست داشت شخصیت ها را دوست داشته باشد ، انگار که آنها فرزندان خود هستند.

نتیجه این است که ، اولا ، Adventure و 02 یک سری است که از طریق آن بسیار خوب فکر می کند. مسخره و خوب فکر ، در هر دو زمینه پس زمینه و پیشینه شخصیت و ذهنیت. بنابراین بسیاری از انتقادات سطح سطح از ماجراجویی و 02 با این اتهام مبنی بر اینکه نویسندگان "تنبل" بودند یا "نوشتن یک کپی را انجام دادند" به وجود آمده است ، اما ما در واقع شواهد بیشتری داریم که نشان می دهد ماجراجویی و 02 کارکنان جزئیات زیادی را در این مورد فکر می کنندپیشینه ای که آنها فراموش می کردند که هنوز در مورد آن به مخاطبان نگفتند.(نه ، به طور جدی ، موضوعی از کارکنان رسمی وجود دارد که به طور مکرر فراموش می کنند که آنها ممکن است واقعاً به طور کامل یکی از جزئیات پس زمینه را که از قبل برنامه ریزی کرده اند ذکر نکرده اند.) حتی با وجود تمام اطلاعات اضافی که ما از زمان درام بدست آورده ایمCD و CDS و انیمیشن Chronicle و مواردی از این دست ، به نظر می رسد هنوز اطلاعات بیشتری وجود دارد که برنامه ریزی شده است که ما هنوز در مورد آنها آموخته ایم ، و احتمالاً به همین دلیل چیزهای کوچک زیادی وجود دارد که خیلی همزمان هستند و هنوز هم در واقع هرگز نبودنداظهار داشت. این ممکن است در برقراری ارتباط این جزئیات بسیار افتضاح باشد ، اما این جزئیات قطعاً در آنجا بودند ، و هر دو سریال در پایبندی به آنها قوام تکان دهنده ای دارند.

دوم این است که نه تنها تهیه کننده و کارگردان می خواستند آن چیزهای مهم را منتقل کنند ، بلکه بقیه کارمندان را نیز به انجام این کار تشویق کردند:

یکی از مفاهیم پشت سریال قبلی این بود که ما به همان اندازه چیزهای جالب را که می دیدیم ، شنیده ایم یا در مورد آن خوانده ایم ، در مورد آن قرار دهیم ، بنابراین برای 02 ، فکر کردیم ، چه چیز دیگری می توانیم فراتر از آن قرار دهیمحتی این؟ ، و بنابراین ما به آنچه که باید داشته باشیم نگاه کردیم ، و همه چیزهایی را که می توانستیم قرار دهیم تا آنها کنار نگذارند ، و داستان به یک چند لایه تبدیل شد ، با هم همپوشانی و شتاب گرفت. به این نکته بود که ، پس از گذشت ما داستان 02 ، فیلمنامه نویسان به من گفتند که آنها هر آنچه را که به زمین می پوشیدند می پوشیدند.

به عبارت دیگر ، ماجراجویی و 02 اساساً نوعی گلدان بود که در آن همه افراد را در کارمندان تشویق می کردند تا چیزهای جالبی را پیدا کنند که می خواستند بچه ها را نشان دهند ، و همه آن را پرتاب کنند - و احتمالاً به همین دلیل است که نیمه دوم 02خیلی "شلوغ" است (بیشتر در مورد این بعداً) ، زیرا شما همه چیز را از همه نویسندگان روی کارکنان اضافه کرده اید که چیز دیگری را به گلدان اضافه می کنند ، تا همه بتوانند آن را از سیستم خود خارج کنند. Yoshimura Genki ، یکی از نویسندگان سر 02 ، با صراحت گفت که او از قسمت معروف 02 23 برای انتقال نگرانی های خود در مورد برخی از اتفاقات بسیار واقعی و وحشتناک که در آن زمان برای بچه ها اتفاق می افتد ، استفاده کرد و به راحتی می توان تصور کرد که همه نویسندگان دیگرو به کارمندان تشویق مشابهی برای انجام این کار داده شد. حتی قسمت معروف 02 قسمت 13 چیزی بود که در ابتدا از کاکودو با دیدن داگومون ایجاد شده بود ، فکر می کرد که او واقعاً باحال است و می خواست یک قسمت درباره او بسازد و به یاد داشته باشید که کوناکا در Lovecraft خوب است و اساساً می رود "او این را دوست خواهد داشت ، ماباید او را به یک قسمت انجام دهد. "در حقیقت ، بارها گفته می شود که نگرش عظیمی از تولید این بود که "از هر چیزی شرمنده نشوید" و هر آنچه را که می خواستند امتحان کنید.

این بدان معناست که نتیجه یک سری است که در واقع در نقشه یا ساختار به خوبی سازمان یافته نیست-نوشتن طرح 02 البته یک تکه بدنام از گره ها است ، اما حتی کسانی که مایل به کمی مهم تر هستنداز ماجراجویی غالباً اشاره می کند که طرح آن به سادگی خطی تر است ، که اساساً یک رئیس بازی ویدیویی است که عجله "دشمن شیطانی است ، و به دنبال آن دشمن شیطانی تر" است. بیشتر افراد برای نوشتن طرح واقعی ماجراجویی یا 02 را تماشا نمی کنند. آنچه آنها آن را تماشا می کنند ، همه این موارد ذکر شده در بالا است - که به همه این افراد مختلف در کارمندان این سؤال را داده شد "شما می خواهید به این مخاطبان بچه ها چه بگویید؟"و از این فرصت استفاده کرد تا چیزی سرگرم کننده یا معنی دار بگوید. و ، از این رو ، چرا بهتر است ماجراجویی را بفهمیم و 02 لزوماً با توجه به طرح آن ، بلکه "این سریال سعی در گفتن داشت؟"

به طور کلی ، انیمه ژاپنی همانطور که می گذرد تولید می شود-حتی نوشتن شخصیت بسته به عملکرد بازیگران صدا نیز تغییر می کند (این به طور خاص برای ماجراجویی ذکر شده است ، اما این یک روش معمول شناخته شده برای انیمه های غیر سازگاری به طور کلی است). به گفته این ، ماجراجویی حتی ضمانت نداشت که در ابتدا چه مدت باشد-به طور کلی انتظار می رفت که این یک سریال یک ساله باشد (مانند اکثر سریال های TOEI) ، اما آنها حتی نبودندمطمئن در مورد آناین منجر به یک "طرز فکر بسیار گشاد" شد ، که در آن تصمیم گرفتند اساساً آن را بال بزنند ، و تنها چیزی که مطمئناً تعیین شده بود این بود که اپیگو (که ما اکنون می دانیم 02 Epilogue) در پایان آن قرار داشت.

همانطور که در بالا اشاره کردم ، بررسی طرح ماجراجویی بیش از حد فاش می کند که در واقع منسجم یک روایت نیست ، فقط خطی تر - و حتی با پذیرش رسمی ، Hikari قرار نبود در ابتدا هشتمین فرزند باشد و نهقوس قسمتهای توکیو برنامه ریزی شده است که طولانی باشد ، اما با این وجود کل این بخش یکی از معروف ترین قسمت های ماجراجویی است. به نظر می رسد بسیاری از بهترین قسمت های ماجراجویی و 02 نتیجه تصادف محض است.

بشریا تصادف بود؟آیا می توانید بگویید که "رفتن با یک ذهنیت مثبت و تمایل به انجام کاری معنی دار" تصادف است؟حتی اگر از ابتدا برنامه ریزی نکرده اید ، اگر با نگرش می خواهید از چیزی بهترین نتیجه را بگیرید و از فرصت هایی که می بینید و می شنوید ، به همه چیز بروید ، آیا این واقعاً یک تصادف است؟آیا نمی توانید بگویید که این نوع چیزها به همین دلیل است که ماجراجویی و 02 با مردم خیلی خوب ضربه می زنند؟

با رسیدن به 02 ، 02 به عنوان یک سریال بسیار متفاوت از بازی شروع کرد ، و همیشه من بسیار عجیب است که مردم مانند 02 رفتار می کردند و تقریباً همان کارکنان را نداشتند. این خود کاکودو بود که برای 02 درخواست کرد تا با یک فضای سبک شروع به کار کند ، و خود این سریال اساساً به معنای پرداختن به مفاهیم جدید "روابط" به جای "ادعای خود ماجراجویی" بود و مفاهیمی را که نبوده اند ، کشف می کنندپوشیده از ماجراجویی. دلیل 02 با ماجراجویی بسیار متفاوت است به این دلیل است که کارکنان نمی خواستند برای یک سال دیگر چیزها را مجدداً مورد استفاده قرار دهند ، و در عوض می خواستند از این فرصت استفاده کنند تا چیزهای ماجراجویی را پوشش دهند. و این واقعیت که در ابتدا 02 از ماجراجویی سبک تر است ، اما به سرعت تاریک تر می شود ، همچنین با طراحی است:

داستان تا زمان ماجراجویی Digimon بسیار سنگین شده بود ، بنابراین تصمیم گرفتیم که آن را روشن تر کنیم. و پس از آن ، در واقع به پایان رسید که حتی در جایی از خط پایین بیاید ، اما هیچ راهی وجود ندارد که بتوانیم از ترسیم مشکلات مهم زندگی خودداری کنیم.

که همچنین احساساتی مشابهی است که توسط خود Seki منعکس شده است ، وقتی فکر می کنید چگونه طرح پیشنهادی او به پایان رسید و داستان را تاریک تر کرد:

یک کودک بیش از حد باهوش ، مستعد سقوط به تنهایی ، قطع از دوستان و خانواده خود ، و با یک دیجیمون به آرامی می آید و به او نزدیک می ماند ... من به یاد می آورم که این نوع تصویر شکل می گیرد. ما قرار بود هدف داشته باشیم که آنها را با روحیه پیک نیک به دنیای دیجیتال بروند ، اما این واقعیت که برای آنها آسان نبود ، ممکن است تقصیر من باشد ... یا به یاد می آورم که فکر می کردم همانطور که تأمل کردمآی تی.

02 به خاطر تاریک شدن تاریک تاریک نشد ، و در واقع اینگونه نیست که کارکنان لزوماً می خواستند که به این روش برسند ، اما چیزهای معنی دار زیادی وجود داشت که می خواستند به مخاطبان بچه ها بگویند که اجازه می دهندبه. همچنین عجیب است که چگونه فن هواداری این ایده را دارد که به نوعی درگیری کارکنان یا مشاجره افراد برای تولید 02 وجود دارد ، اما هیچ نشانه ای از این امر وجود ندارد - حداکثر ، 02 به طور غیرمعمول دو نویسنده سر به جای یکی ، یوشیمورا داشتندGenki و Maekawa Atsushi ، اما حتی گفته شد که آنها نقش های واضحی از نقش ها دارند ، که یوشیمورا در سمت "شرور" و Maekawa در سمت "شخصیت های اصلی" قرار دارد و هیچ نشانه ای از درگیری وجود ندارد.

(بسیاری از مردم نیز تمایل دارند که به یوشیمورا اعتبار بیشتری بدهند زیرا شرورها برخی از استادان ترین بخش های ماجراجویی یا 02 هستند ، اما این هنوز هم تا حدودی کاهش دهنده است ؛ ماکاوا در مورد این واقعیت که او در طول نسبتاً بی تجربه بود بسیار باز استتولید 02 ، و با توجه به این واقعیت که شخصیت های 02 تقریباً به همان اندازه توسعه نیافته نیستند که Fanbase ادعا می کند که آنها هستند ، و Maekawa بعداً به نوشتن یک ورودی دقیق می پردازد که اساساً حق رای دادن را ذخیره می کند و یک فوق العاده خوب Super Seuper Super Sangaiورود ، هر دو با موازی های زیادی با 02 ، نقش وی نباید تخفیف یابد ، به خصوص از آنجا که 02 اغلب توسط طرفداران خود برای دوگانگی بین هر دو طرف سبک تر و تاریک آن دوست است.)

بنابراین ما کارکنان را اساساً در حال پرتاب در همه چیز مهم بودند که می خواستند به بچه ها بگویند ، "سرگرم کننده" و "معنی دار" ، و سپس ، دو چیز بر نحوه پایان آن تأثیر می گذارد: اولا ، آنها مجاز نبودندبا پیشنهاد اولیه خود برای دشمن نهایی بروید زیرا این خیلی غم انگیز بود ، و ثانیاً ، این تصمیم در اواسط کار انجام شد که آنها نمی توانند یک سری ماجراجویی سوم را بسازند و باید سریعتر از آنچه انتظار می رفت پایان یابد.

من فکر می کنم ، هر وقت داستانهایی از "ما در ابتدا می خواستیم این کار را انجام دهیم اما نمی توانستید" ، مردم معمولاً تصور می کنند که آنها باید برنامه اصلی را انجام می دادند (به خصوص اگر برنامه اصلی مخصوصاً دلهره یا وحشیانه بود ، زیرا همه دوست دارندفکر کردن که edgy بهتر است) ، اما ، شاید مناسب برای سریالی که در مورد غرق شدن در گذشته از پشیمانی های گذشته از "آنچه باید" و یادگیری حرکت کردن است ، کارکنان هرگز واقعاً هیچ نشانه ای از واقعاً ، کاملاً پشیمان نشده اند. تصمیماتی که آنها برای 02 گرفتند ، حتی اگر نیمه دوم کثیف شود. اگر به پیشنهاد اصلی آنها برای دشمن نهایی 02 نگاه کنید ، که در آن دشمن "به یک ایده کاهش می یابد" ، مطمئناً توضیح می دهد که چرا Belialvamdemon در پایان نهایی با قدرت مثبت مثبت شکست خورد- بدیهی است که این امر با تجسم مفهومی بدخواهی ، به جای دشمن بازگشت از سری قبلی ، حس بسیار بیشتری خواهد داشت- اما در عین حال ، این از دست دادن این مفهوم منجر به ایجاد اویکوا ، Archnemon و Mummymon شد.، که به طور مداوم به عنوان یکی از قانع کننده ترین قسمت های 02 و فینال آن مورد ستایش قرار گرفته اند ، و خود یوشیمورا حتی در مورد مفاهیمی که به دست آوردند ، غافلگیر شد. بنابراین این "ما نمی توانیم آنچه را که می خواستیم انجام دهیم" ، این بیشتر است "ما نمی توانیم آنچه را که در ابتدا می خواستیم انجام دهیم و چیزی از آن ساخته ایم ، مسلماً یک چیز حتی بهتر از راه های خاصی."

و در مورد فقدان سری ماجراجویی سوم ، همه نشانه ها به این واقعیت اشاره می کنند که این چیزی است که از نظر شخصی کارکنان انتخاب شده است ، نه با دستورالعمل بالاتر-نه این که من از گمانه زنی در مورد افراد دیگری که نمی شناسم لذت می برم ،اما اگر واقعاً آنچه را که کاکودو در مورد کار خود در مورد ماجراجویی و 02 گفته است ، دنبال می کنید ، و این واقعیت که او کار بعدی خود را در زمینه تکامل در نظر می گیرد تا به طور عملکردی همه چیز را از سیستم خود خارج کند (حتی می گوید که او دوست دارد Bandai کارهای زیادی انجام دهداز نظر کار برای او) ، به نظر نمی رسد که کاکودو بیشتر از همه می خواهد رهبر اصلی پروژه های خود باشد ، بیشتر ماجراجویی و 02 را به عنوان یک بار که او مجبور شد تمام ایده های یک بار خود را که شخصاً او را رها می کند ، رها کند. می خواست به انجام برسد ، و در غیر این صورت رضایت از انجام کار جهت قسمت برای دیگران - شهادت در مورد دستگیری بین 02 و تامرز به طور مداوم او را به عنوان ابراز احساسات مشابه با "لطفا اجازه دهید من استراحت کنم" نشان می دهد.(از این نوشتار ، او هنوز هم برای TOEI کار می کند ، اما از آن زمان تاکنون کارگردان اصلی سریال نبوده است.) کاکودو دوست نداشت که با یک دسته از کارهای فزاینده کانون برخورد کند ، زیرا به عنوان یک جزئیات بدنام-به نظر می رسد که با آن نوع چیزها ، برخورد با آن نوع چیزها با او موافق نیست ، و علاوه بر این قابل درک است که او (و سایر کارکنان) احساس می کنند که بهتر است به جای اینکه بیش از حد استقبال و کشش خود را بیش از حد به آنجا برساند ، به آنجا پایان دهیمهمه چیز

مطمئناً ، وقتی به نیمه دوم 02 نگاه می کنید ، طرح آن تقریباً از هر جهت "شلوغ" است (نه به همان اندازه غیرقابل درک همانطور که مردم دوست دارند ادعا کنند ، اما قطعاً به یکباره در بسیاری از مکان ها می روند). Epilogue بدنام 02 احتمالاً بزرگترین نمونه از اختلاف بین فکر کارمندان و نحوه خاموش شدن آن است. به یاد داشته باشید که این یکی از اولین مواردی بود که در مورد این سریال تصمیم گرفته بود ، به این معنی که کارکنان در حال بررسی آن بودند و تحت این تصور که آنها دو سال در حال ساختن آن بودند ، اما وقتی بالاخره همه چیز نابینا شدغالباً در آخرین لحظه در حالی که مست یا چیزی به آن می آیند ، متهم شده است (به وضوح کارکنان به تولید خودشان کمک نمی کنند که حتی در مورد آنها نیز جزئیاتی را شامل می شوند که برای هر کسی که از سری سوم بالقوه آگاه نبودند ، کاملاً غیرقابل درک بودند. خط طرح). با این حال ، از آن زمان ، بسیاری از افرادی که با آن نشسته اند ، فهمیدند که این غیرقابل درک نیست و بسیاری از جنبه های آن در یک سطح نظری معنی دارند یا در این سریال پیش بینی می شوند - این فقط این است که آنها آن را مقابله کردنددر پایان یک فینال بیش از حد شلوغ و بدون هشدار و به اندازه کافی استدلال خود را برای آن برقرار نکردند ، و مردم را ملزم به گذراندن 20 سال آینده برای گیج کردن آن و کیزونا می کردند تا سرنخ های بیشتری را کنار بگذارند ، و همچنین نتوانستند این موضوع را درک کنند. یکی از مردن ترین مسائل بشریت در مورد رسانه ها (حمل و نقل) باعث می شود تا مردم بسیار مورد توهین بیشتر از آنچه که احتمالاً قرار داشتند قرار بگیرند.(Preture در سالهای اخیر با موفقیت با موفقیت "Timeskip" بزرگان را کنار گذاشته است ، و همه آنها به خوبی دریافت شده اند ، اما تفاوت این است که آنها در واقع قسمت را با یک سرب مناسب به جای اینکه فقط آن را در چهره خود درست کنند ، از بین می برند. بعد از مرگ اویکاوا.)

و در نهایت ، کارکنان هرگز نشانه ای از پشیمانی از این امر نشان نداده اند. کاکودو با وجود همه شرایط ، موضع گیری می کند که آنها توانستند 02 را به روشی خوب ببندند. بقیه کارمندان ، از جمله خود Seki ، و به طور کلی TOEI ، در نیمه دوم وقایع طرح 02 و مکان Epilogue در Canon علی رغم بحث و جدال بدنام پیرامون آن ، دو برابر شده اند. من حداقل می فهمم که چرا وقتی شرایط و احساسات احتمالی آنها را در مورد آن در نظر می گیرید ، اینطور هستند - صرف نظر از همه چیز ، آنها به کارهایی که روی آن انجام داده اند افتخار می کنند ، و حتی اگر همه چیز طبق برنامه اصلی پیش نرود، آنها دوست داشتند از این فرصت استفاده کنند تا از جعبه ماسه ای استفاده کنند تا چیزهایی را که ممکن است نتوانسته اند در پروژه های دیگر خود بیان کنند ، و اپیلاگ کودک آنها بود که دو سال است که آنها را پرورش می دادند. این سوال نهایی "رضایت سازندگان در مقابل رضایت مخاطب" است - این را نمی گویم که من کاملاً با این تماس موافق هستم که این بی خبر از نحوه خواندن این مطلب است ، زیرا خوب نیست که مخاطبان خود را نابینا کنید یا صدمه دیده باشیداحساسات آنها ، اما در عین حال ، گفته می شود که اگر ابتدا خود را راضی نکنید ، هرگز نمی توانید مخاطب را برآورده کنید. و در پایان ، با وجود همه چیز ، آن چیزی که در ماجراجویی و 02 ساخته شده است ، از آن تمایل جدی برای گفتن چیزی ساخته شده است ، از بعضی جهات به وجود آمد و قلب بچه ها را در سراسر جهان لمس کرد.

بنابراین نتیجه این شد که کارکنان Adventure و 02 هر کاری که می خواستند انجام دادند، آن را از سیستم خود خارج کردند و یک باتوم ناقص اما با دقت ساخته شده را به Seki دادند، او تصمیم گرفت که این فرصت خوبی است برای انجام یک کار کاملاً جدید و عمدا. کارگردان Tamers، Kaizawa را به این دلیل انتخاب کرد که قبلاً هیچ تجربه ای با سریال نداشته است. با یادآوری اینکه سکی در Adventure و 02 حضور داشت و به وضوح از آن راضی بود، تصمیم او برای انجام کاری جدید با Tamers فقط همین بود -- برای انجام یک کار جدید -- و صادقانه این که طرفداران مربوطه این مجموعه با یکدیگر رفتار می کنند بسیار ناراحت کننده است. احترام بسیار کمتری نسبت به سازندگان واقعی آن‌ها، از آنجایی که هر دو سریال هنوز پرسنل زیادی داشتند، کاکودو کارگردان قسمت Tamers شد (و حتی آن را «شاهکار» می‌نامد)، و کوناکا به وضوح برای او احترام زیادی قائل است. سری‌های قبلی نیز، با Tamers که محصول خودش است که با وظیفه‌شناسی و میل به معنی‌دار کردن چیزها برای بچه‌ها ساخته شده است (خود کایزاوا نظرات قوی زیادی در مورد این موضوع ابراز کرده است). بسیاری از افراد ضد 02 اغلب این تئوری توطئه را منتشر کرده اند که Tamers از یک "شورش نویسنده" بیرون آمدند، زیرا از "محدودیت" شدن توسط 02 متنفر بودند و "آزادی بیشتر" می خواستند - اما این کاملاً برخلاف شواهد فوق است. روند تولید 02 مسلما به نویسندگان آزادی بیش از حد داد و کارکنان Tamers به دلیل عدم ارتباط آنها با سری قبلی عمداً انتخاب شدند تا بتوانند کاری جدید و تازه انجام دهند.

یکی از چیزهایی که در مورد کیزونا جالب است این است که کارگردان آن، تاگوچی توموهیسا، اغلب در مورد عشق خود به سریال اصلی صحبت کرده است، تا به توانایی آن در پوشش موضوعات بسیار جدی احترام بگذارد. همچنین به نظر می‌رسید که فلسفه استخدام او برای فیلم «طرفدار سریال بودن» به‌عنوان یک عامل مثبت بزرگ است، و علاوه بر این، او احترام زیادی را برای کارکنان درگیر در تولید، چه افرادی که استخدام کرده و چه افراد قدیمی، نشان می‌دهد. مثل سکی"طرفدار سریال بودن" به خودی خود لزوماً مهارتی نیست، اما احساسات مشابه زیادی در "بیایید چیزی بسازیم که نشان دهنده احترام باشد و کار جالب و مهمی انجام دهد" و "بیایید مطمئن شویم که کارکنان کاری انجام می دهند" وجود دارد. بدون پشیمانی» نیز به نظر می‌رسد که در اینجا عوامل بسیار بزرگی در نظر گرفته می‌شود، که تقریباً شبیه به سری اصلی است.

من فکر نمی کنم که ، فقط به این دلیل که یک خالق به وضوح استدلال خوبی برای قرار دادن کارهایی که انجام می دادند ، لزوماً باید آن را بپذیرد. این ممکن است نیت خوبی داشته باشد ، اما "اهداف" توجیه نمی کند که کارهایی را که انجام می دهند از بین بروند ، یا حداقل ، 20/20 عقب ماندگی می تواند همه ما را دور هم جمع کند و فکر کند "اگر این قصد شما بود ، احتمالاً وجود داشتیک میلیون راه بهتر برای اجرای آن. "و ، به عنوان کسی که این وبلاگ را می نویسد ، مواقعی وجود دارد که من واقعاً فکر می کنم "اگر می توانستید فقط در مورد روشن تر کردن این ایده ها کمی سخت تر فکر کنید ، بنابراین ما نیازی به این استدلال ها نداریم."

با این حال ، من فکر می کنم در پاسخ به افشاگری های فوق ، چیزی در مورد ایده "تنظیم ذهنیت شخص" وجود دارد و هنگام تلاش برای گرفتن چیزی از سریال به خاطر شخصی خود ، با یک ذهن باز وارد می شوید. منظور من این است که واقعاً به معنای ترغیب دیگران برای یافتن چیز جالب و جدید است - این یک وبلاگ نیست که من می نویسم که انتظار دارم مردم به همان روشی که انجام می دهم ببینند ، به همان اندازه که دوست دارم مردم را ترغیب کنم تا به دنبال چیزهایی باشند که ممکن است آنها را جستجو کننداز قبل متوجه نشده اید.

من سال گذشته به طور مرتب برای این وبلاگ شروع به نوشتن کردم (حتی قصد نداشتم به طور مرتب این کار را انجام دهم) پس از بازگرداندن ماجراجویی و 02 با برخی از دوستان و برخی بحث های صادقانه در مورد این سریال پس از آن ، و یک کاری که همه ما توافق کردیم انجام دهیمهنگامی که ما این کار را انجام دادیم "این بود که" ما نمی خواهیم با هدف انتقاد از آن وارد شویم. "یعنی ما تصمیم گرفتیم همه آن احساساتی را که باید "همه چیز را با هر سریال" اشتباه کنید "حتی در هنگام نامگذاری نام خود" بپذیریم - این بدان معنا نیست که ما در حال انتقادات احتمالی یا اعتبار آنها هستیم، فقط "ما این کار را برای تفریح و لذت بردن و قدردانی از چیزها انجام می دهیم ، و این اولویت ما خواهد بود."بعد از اینکه این توافق نامه را انجام داد ، اتفاق واقعاً جادویی رخ داد ، و این بود که ما حتی بدون جستجوی آن ، چیزهایی را که به وضوح برنامه ریزی شده بودند اما در پس زمینه پنهان شده بودیم ، شروع کردیم ، یا مواردی که توسط یک نفر در چت گروهی گروهی گرفتار شده اند وبه دیگران اشاره کرد ، و معلوم شد که بخش عظیمی از "انتقادات" که ممکن است در ابتدا با پاسخ های واقعاً وارد شده باشیم ، ما فقط متوجه نشده بودیم زیرا ما بیش از حد مغزی در ذهنیت رد کردن چیزها قرار گرفتیم"خوب ، آن قسمت فقط نوشتن بد است."

البته، ما نوشته‌های بدی را دیده‌ایم - اینطور نیست که ما از همه چیز برای هر اشتباهی تبرئه کنیم - اما این طرز فکر ساده به ما اجازه می‌دهد بهتر از چیزهایی که ممکن است قبلاً از دست داده‌ایم و بلافاصله آشکار نشدند قدردانی کنیم.. من بارها گفته ام که فکر نمی کنم چیزهایی که در اینجا می نویسم حدس و گمان بزرگ باشد -- در واقع، در نوشتن متا، من اغلب چیزهای زیادی را بیرون می اندازم زیرا فکر می کنم "بله این خیلی پوچ است، اجازه دهید فقطساده‌ترین توضیح را رعایت می‌کنم-- به همان اندازه که من فقط چیزهایی را که در این مجموعه هستند اما به طرز ناامیدکننده‌ای ظریف هستند، به رشته تحریر در می‌آورم، زیرا من چیزهایی را که به نظر جزئیات دور ریختنی می‌مانند می‌گیرم و به جای اینکه اول آن را رها کنم، می‌گویم: «خب، خب،زمانی مانند «احتمالاً بد نوشتن»، شاید یک بار دیگر به این نگاه کنیم و ببینیم آیا دلیلی وجود دارد؟»و این دلایل به طرز شگفت انگیزی به راحتی و بدون تلاش زیاد خود را نشان می دهند و بعد از مدتی متوجه می شوید: این یک سریال واقعاً ثابت است!

در واقع بسیار نادر است که چیزها کاملاً با خودشان تناقض داشته باشند، زیرا واقعاً زمان زیادی طول نمی کشد تا یک توضیح منطقی را کنار هم بگذاریم (زیرا آن چیزها در سریال هستند و فقط دفن شده اند)! این یک سریال جزئیات محور بود که توجه مضحکی به آن شده بود، حتی اگر آن را بیان نمی کرد! هر زمان که متا را پست می‌کنم، اغلب نظراتی از افرادی دریافت می‌کنم که صریحاً می‌گویند که همان برداشت‌ها را داشته‌اند، آنها فقط نمی‌دانستند چگونه آن را در کلمات بیان کنند! موارد متعددی وجود داشته است که افراد مستقلاً خوانش‌هایی از این سریال را ارائه کرده‌اند که طرفداران از نظر تاریخی آن‌ها را به‌عنوان یک دسترسی رد کرده‌اند، فقط برای اینکه مقامات رسمی اعلام کنند و تأیید کنند که کاملاً درست بوده‌اند، و یک موضوع مشترک بین همه این‌ها این است که به آنها دراین سریال، فقط این است که مردم مدام می خواستند آنها را رد کنند زیرا "هیچ راهی وجود ندارد که آنها آنقدر مفصل باشند"! یک سریال واقعاً متناقض وقتی که آن را تحت بررسی دقیق‌تری قرار می‌دهید از هم می‌پاشد (حتی زمانی که نسبت به آن خوش‌بین هستید)، اما یک چیز عجیب در مورد Adventure و 02 وجود دارد این است که وقتی از نزدیک نگاه می‌کنید، در واقع حتی بیشتر با هم هماهنگ می‌شوند -- ودوباره، همه چیز زمانی شروع می شود که شما حتی انتظارش را ندارید، فقط به خاطر طرز فکرتان.

من فکر می کنم که خانه در اینجا با همه اینها این است که سریال مانند این بهترین درک می شود وقتی شما یک ذهن باز دارید و تمایل به گوش دادن به آنچه می گوید. همانطور که قبلاً گفتم: ماجراجویی و 02 (و به ویژه 02) سریال نیستند که بیشتر مردم از این طرح مراقبت می کنند ، و صادقانه بگویم ، مشخص است که طرح حتی در وهله اول برای همه کارمندان اولویت نبودبه همان اندازه که در مورد انتقال ایده ها و احساسات مهم بود. و من نمی خواهم بگویم که آیا اولویت بندی طرح یا نه یک چیز "خوب" یا "بد" است - برای برخی افراد ، این نوع چیزها بسیار مهم است و سریال مانند 02 می تواند برای مقابله با آن بسیار ناامید کننده باشدبا نتیجه!- به همان اندازه ، برای کسانی که علاقه واقعی به نشستن و درک این سریال دارند ، نمی توانم خیلی توصیه کنم که این طرح را بیش از حد بررسی کنم زیرا این امر شما را خیلی دور نمی کند ، و صادقانه بگویم ، هر وقت زیاد می بینماز تجزیه و تحلیل ماجراجویی و 02 ، من واقعاً غالباً تعجب می کنم که آیا آنها واقعاً هسته اصلی سریال و احساسات و احساسات پشت آن را درک می کنند ، یا اینکه آیا آنها فقط این کار را در سطح فنی انجام می دهند تا بتوانند بگویند که این کار را انجام داده است (کهمعمولاً تا حدی به عنوان پیشنهادی برای غرق شدن منفعل در سریال های بعدی برای اثبات ماجراجویی برتر است). کل مفهوم عینیت به خودی خود یک دروغ است ، اما این سریال نیست که اگر سعی کنید آن را با آن نوع جدا شدن ارزیابی کنید ، می توانید از آن خارج شوید. این سریال است که از طریق موضوع و اشتیاق قبل از هر چیز با شما صحبت می کند ، و دریافت آن پیام و "لذت بردن" این سریال به طور مؤثر انجام می شود وقتی همه این شک ها را جدا می کنید و بدون بدخواهی به سریال نزدیک می شوید.

(به هر حال ، این من ادعا نمی کنم که ذاتاً یک تحلیلگر "بهتر" هستم فقط به این دلیل که من ترجیح می دهم هنگام نزدیک شدن به این ذهنیت از این ذهنیت استفاده کنم ؛ این فقط این است که من کمی ناامید شده ام که این نوع رویکرد بسیار سخت استعلی رغم محبوبیت ماجراجویی ، زیرا از دست دادن قلب باعث می شود پتانسیل بسیار غنی از بین برود. این همچنین به همین دلیل است که من کار @AnalyzingAdventure را بسیار توصیه می کنم - از اینکه برای سومین بار در اینجا برچسب گذاری می کنم متاسفم! - از آنجا که آنها در مورد ماجراجویی به اندازه من در حدود 02 مثبت هستند ، و بینش و فکر آنها در این سریال که از زاویه "قدردانی از آن" با مثبت بودن واقعی ناشی می شود ، چیزی استپیدا کردن بسیار سخت.)

و منظور من این است که "نزدیک شدن به آن بدون بدخواهی". منظور من این نیست که شما باید آماده باشید تا هرگز دوباره انتقاداتی از آن داشته باشید ، و نه اینکه شما فقط باید همه چیز را از بین ببرید و فرض کنید که همه چیز خوب است ، بلکه این است که با ذهنیت "ما می خواهیم نگاه کنیمبرای چیزهایی که دوست دارند "به جای" ما می خواهیم "به گذشته نگاه کنیم" به تنهایی تأثیر جادویی در تغییر دیدگاه شما در مورد این سریال دارد ، راهی بیشتر از آنچه که با هر دیگری می گویم. و ، باز هم ، این تنها اتفاقی است که می تواند رخ دهد وقتی محصول پایه با این احساسات و صداقت بسیار ساخته شده است ، و علاوه بر این ، مبارزه با ذهنیت برای انتقاد سخت است وقتی که ما با یک طرفداری برخورد می کنیم که مانند "عادلانه بودن" عمل می کند"نیاز به" تصدیق "گسلهای همه چیز در همان نفس است که شما آن را ستایش می کنید تا اینکه اسب به مدت دو دهه مورد ضرب و شتم قرار گیرد و همه خسته شوند.(و سپس اگر جرات انتقاد از هر چیزی را که روی پایه فن هواداری قرار داده است ، به شما فریاد می زند.) این نوع سؤال است: آیا این واقعاً در مورد انتقاد رسانه ها است و آیا این "عینی" خوب یا بد است ، به خصوص که این مسئله مطرح شده است. بنابراین اغلب به مدت دو دهه اکنون ، یا ممکن است بهتر باشد در مورد چگونگی تجربه مثبت تری با چیزی که ممکن است قبلاً نداشته باشید فکر کنید؟

هنگامی که شما از این طرز فکر "بحرانی به طور پیش فرض" خلاص شدید ، شروع به تحقق چیزهایی می کنید که این سریال از پارک خارج شده است ، یا استثنایی بود ، که از حواس پرتی های تثبیت در طرح آن بسیار مبهم شد - 02 یک استمطمئناً آشفتگی طرح ریزی کنید ، اما من هرگز هیچ سریال را ندیده ام که در مورد مضامین واقعی و چیزهایی که می خواست بگوید بسیار صمیمانه و جدی است ، و این چیزی است که من آن را حتی بیشتر دوست دارم. و تحت این انتقاد از همه که "توجه برابر" از منظر اشکال تکاملی قرار نمی گیرند دفن شده است ، این واقعیت است که ، از دیدگاه داستان ، آنها عمداً از راه خود خارج شدند تا اطمینان حاصل کنند که همه عمدتاً برابر هستند ، این چیزی است که از بین می رودبه خصوص هنگامی که شما شروع به تماشای سریال های طولانی مدت که در این مورد خوب نیستند ، و اگرچه به هیچ وجه کاملاً کامل نیست ، اما آنها یک کار خوب لعنتی را انجام می دهند که همه را در گروه های 8- و 6 نفره مرتبط با آنها نگه می دارندپایان ، که بسیار چشمگیر است! و در پایان ، شما در نهایت با این سریال رابطه بسیار سالم تری دارید - باز هم ، این همه چیز را برانگیخت تا وانمود کنید که هیچ چیز اشتباه نیست ، بلکه می توانید آن را قدردانی کنید و آن را دوست داشته باشید تا آن را دوست داشته باشیداین است که ، به جای اینکه به طور مداوم احساس کنید که "اشتباهات" آن را می سازید.

فارکس های ایرانی...
ما را در سایت فارکس های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شبنم خلیلی بازدید : 79 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 12:43